wtorek, 26 stycznia 2010

Update

No i minęło pół roku od ostatniego wpisu. W między czasie skończyłem studia w Polsce, pojechałem do Szwecji, tam właściwie też studia skończyłem, wróciłem, chwila odpoczynku, zachorowałem i wylądowałem na 3 antybiotykach... Teraz się doleczam i myślę, że najwyższa pora wrócić do tak zwanej "rzeczywistości".

Pracę magisterską oceniono mi na 5, a ja uważam ją za osobistą porażkę. Zabawa trwała za długo i za dużo mnie kosztowała. Przez ostatnie mniej więcej 1,5 roku zajmowałem się zabawkami na ogromnym poziomie abstrakcji. W Polsce znam tylko jedno miejsce gdzie korzystają z tych samych zabawek ale do czego innego (z pozdrowieniami dla Grześka ;) ). Praca w tym też jest tylko, że w Niemczech, Francji, Kanadzie ;) Po wstępnych badaniu kogo szukają we Francji ostatecznie stwierdziłem, że na razie nie chce wyjeżdżać.

To z kolei oznacza, że pora przypomnieć sobie Hibernate, nauczyć Spring itp.

Brak komentarzy: